Wondering Boys

Decadentie

Posted in Uncategorized by Mick on March 12, 2008

[coolplayer width=”500″ height=”375″ autoplay=”false” loop=”false”]http://www.youtube.com/watch?v=0SnAjfmuaZI[/coolplayer]

De eerste Motion Graphic die ik voor de online mensen maakte is van Imke Dielen. Gezien ik van contradictie en spanning hou in beeld, heb ik een sober filmpje op de positieve tekst gemaakt.

En dan trek ik nu de stralende zon in voor de opnames van Wandering in Valencia.

*is een heel gelukkig mens*

Tagged with:

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Imke Dielen said, on March 12, 2008 at 2:53 pm

    *en ik nu ook helemaal gelukkig*

  2. Pootje van de pen #10 « Imke Dielen said, on March 12, 2008 at 2:56 pm

    […] van de pen #10 Gepubliceerd op maart 12, 2008 Mijmeringen , Pootjes De WonderingBoys verrassen ons op een bewegend pootje! Ze herwerkten nummer 4… wondermooi! Geniet […]

  3. tantieris said, on March 12, 2008 at 3:48 pm

    ‘t Is echt keimooi, Mick en Wout. Waw!

  4. Christophe said, on March 12, 2008 at 4:19 pm

    Nice job

  5. Mirthe said, on March 12, 2008 at 9:00 pm

    *ziet het filmpje niet verschijnen* :(

  6. mick said, on March 12, 2008 at 9:08 pm

    @Mirthe , Wat vreemd… Tis gewoon YouTube,
    Hier de gewone link http://www.youtube.com/watch?v=0SnAjfmuaZI

  7. AnamCara said, on March 12, 2008 at 11:54 pm

    Schitterend! *sprakeloos* – Komt niet vaak voor…

  8. Steffest said, on March 13, 2008 at 9:22 pm

    Sommige dingen die jullie maken liggen erg ver buiten mijn smaak, maar dit vind ik ECHT prachtig! WAUW !

  9. mick said, on March 13, 2008 at 9:33 pm

    Ach, je neemt een gedicht, gooit er een aria van Carmina Burana over heen, samen met wat visueel makkelijke effecten. Kind kan de was doen. Geef ons maar het moeilijkere spul ;)

  10. […] artiest “not done” is om ink drops te gebruiken. Zoals gebruikt in het clipje voor Imke. Niet dat ik me daar iets van aan trek. Want ik denk dat het niet gaat over de materie, maar wat je […]


Leave a Reply

