Wondering Boys

Wijle weg

Posted in Uncategorized by Mick on March 14, 2008

Nu vertrekken we naar de luchthaven, auto oppikken, dan schuin door Spanje naar Frankrijk, want we willen door het land reizen. We nemen mee een boel sigaretten voor zus. Een boel drank voor andere familieleden. Chorizo voor de mama. We slapen in Bordeaux, rijden dan door naar Antwerpen. Kussen een Lama en ontvoeren een Anita. Die moet er dringend van tussen, dus die nemen we voor een week mee naar Valencia. Daarna gooien we ze terug op een vliegmasjien. Of ze moet willen blijven!

Ik weet niet of ik in de tussen tijd veel kan posten maar zij die wel eens hier komen om wat visueel materiaal te zien kunnen ook bij llx. of Nozap, hij verzameld allemaal prachtig visueel materiaal op één blog. One of our favorites.

Nosotros Vamos.
Hluego

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. lamazone said, on March 14, 2008 at 3:20 pm

    jeeeeuj!

  2. ingrid said, on March 14, 2008 at 4:09 pm

    BORDEAUX: we sliepen goed in ‘hotel continental’, ligt in stadscentrum. Excellente lunch in het restaurant van Musée d’art contemporain.
    Bon voyage.

  3. llx said, on March 14, 2008 at 8:26 pm

    Bordeaux??? volgens mij staat dat op flessen met rode limonade.

  4. mick said, on March 15, 2008 at 12:00 am

    @Ingrid, we hebben Pamplona genomen, veel te veel getreuzeld onderweg.

  5. tante annie said, on March 15, 2008 at 1:23 pm

    of de genaamde jozef intussen al aan de touristil zit? dat vroeg ik mij af.

  6. mick said, on March 15, 2008 at 11:52 pm

    @Tante A, Ge bedoeld me Jozef onze Jef… Die zijn we nu halen, anders kan ik u nie volgen.. ;°

  7. tante annie said, on March 16, 2008 at 12:04 pm

    jaja jef
    (toch raar bezig zijn met een hond die ge niet kent, van mannen die ge niet kent, mijn moeder moest het weten)


Leave a Reply

