Wondering Boys

Ontwricht… maar gelukkig

Posted in Uncategorized by Mick on March 24, 2008

Ontwricht, zo voelen we ons een beetje. Niet door de emigratie, maar door de voorbije week. Vijf dagen in een auto zitten gaat op je gestel werken, helemaal als je een lieve vriendin weer meeneemt en veel stopjes maakt en vier dagen achter elkaar de stad onveilig maakt. Wij hebben de bloemetjes niet buiten gezet. We hebben de bakken geraniums naar buiten gesmeten. Dat waren dus 9 intense dagen, met weinig slaap, boel drank, aan één stuk praten en filosoferen. Het lijk wel of ik de 10 days of Techno heb gedaan.

Je lijf ziet ook enorm af van zo heel de tijd in de auto zitten, ik vraag me toch af hoe vrachtwagen chauffeurs dat doen. Mijn hele binnenkant ligt overhoop. Vandaag maar weer eens gaan joggen en in ons ritme komen. Joggen met de Jefke! :)

Ik vlieg weer in het After effecten en filmpjes maken, want volgens mij zijn er een paar ongeduldig aan het wachten.

Tagged with:

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. katinka@sooohappy.com said, on March 24, 2008 at 2:59 pm

    gelukkig! :)

  2. AnamCara said, on March 24, 2008 at 5:36 pm

    Ongeduldig, ikke? :P

  3. tantieris said, on March 24, 2008 at 10:43 pm

    Euh … en ikke? ;-)

  4. mick said, on March 24, 2008 at 10:48 pm

    Eén per week heb ik gezegd, één per week. ;-)
    Ik heb er 23 te maken….

  5. tantieris said, on March 24, 2008 at 11:35 pm

    Doe het vooral rustig aan, Mickje … geniet er ook wat van. Hopelijk toch ;-)

  6. Imke Dielen said, on March 25, 2008 at 2:24 pm

    Ik had zo een gedacht dat het tripje nogal ontwrichtend aan het werken was ;) Kom maar snel weer op je plooi en hopelijk went Jefke snel aan het overdreven warme klimaat daar ;)


Leave a Reply

