Wondering Boys

Laf?

Posted in Uncategorized by Mick on March 27, 2008

Vandaag in de stad zag ik een meisje staan, die lotjes verkocht. Dat zie je veel hier. Dit meisje was blind dat zag ik aan de stok en later ook aan haar ogen. Het was een heel mooi kind van mid-twintig schatte ik. Het blinde meisje was opgemaakt, haar lippen ongelijk en rommelig knalrood. Haar wangen als twee tomaten. Haar één oog was tot haar wenkbrauw en haar ander nauwelijks gekleurd. Zo een mooi beeld was dit. En dan ben ik te laf om mijn camera te nemen om er een foto van te maken en het te delen met jullie. Dit beeld is in elk geval opgeslagen om af en toe weer eens op te roepen.

Tagged with: ,

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Patrick said, on March 27, 2008 at 8:11 pm

    respectvol?

  2. mick said, on March 27, 2008 at 8:17 pm

    @Patrick, Ik weet niet, hoe komen we anders aan al die prachtige beelden? Ze lag niet dood te gaan ofzo. Dat noemen ze toch straatfotografie?

  3. dR!En said, on March 27, 2008 at 8:26 pm

    Zonde…

    Ik heb zelf ondervonden dat dat een grens is waar je je overheen moet zetten. Gewoon doen en blijven doen, op de duur trek je je daar niets meer van aan. En het is zeker niet dat als je een foto maakt van een vreemde, dat je daar geen respect voor zou hebben, vind ik.

    Dus volgende keer: Go for it! De euforie die je achteraf voelt wanneer je die mooie foto bekijkt, is het meer dan waard!

  4. Patrick said, on March 27, 2008 at 8:53 pm

    @dRIEN
    Zelf bekijken ja, publiceren is al andere koek.
    Het feit dat je zelf in eerste instantie een remming voelt moet toch iets zeggen?
    ‘Go for it, het is een modieuze slogan maar dikwijls gelijk aan het recht van de sterkste.

  5. Illill said, on March 27, 2008 at 8:57 pm

    je had het natuurlijk ook gewoon kunnen vragen..

  6. mick said, on March 27, 2008 at 9:20 pm

    @illill, Misschien wel ja, en dan een paar loten kopen van haar.

  7. the b! in b&b! said, on March 28, 2008 at 10:04 am

    ‘k denk dat dat ‘gewoon vragen’ de beste oplossing is, je kan dan trouwens minstens 2 en misschien zelfs 3-maal winnen:

    1) je hebt een mooie foto;
    2) je kan je taal oefenen;
    3) je wint misschien wel €5 zoals ik gisteren met m’n 21, whiiiiie! :D

  8. Imke Dielen said, on April 1, 2008 at 2:15 pm

    buikgevoel bij het lezen van jullie impressies…


Leave a Reply

