Wondering Boys

Voorlichting

Posted in Uncategorized by Mick on March 28, 2008

Als kind krijg je veel voorlichtingen mee, hoe je plassertje werkt. Dat er haartjes op groeien. Je leert veel in de loop der tijd over liefde en verdriet. Later bereid je je voor op aftakeling, zoals rimpeltjes, grijs haar en slappere huid. Steeds zijn we voorbereid. Maar waarom heeft godverdomme niemand mij voorgelicht of voorbereid dat er grijze haren in je schaamhaar kunnen groeien, ik werd zowat hysterisch daarjuist.
*belt zijn therapeut*

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Uw Moeder said, on March 28, 2008 at 10:50 am

    Ge kunt ook gewoon uwe coiffeur bellen ipv uwe therapeut. Kleurtje erop, weg grijze haren!

  2. LamaZone said, on March 28, 2008 at 11:23 am

    scheren of waxen!

  3. tantieris said, on March 28, 2008 at 12:02 pm

    /strijk … (sorry, Mickje, maar ik moest echt een beetje lachen).

  4. mick said, on March 28, 2008 at 12:11 pm

    @tantieris, Twas de bedoeling dat ge heel hard moest lachen. ;)

  5. katinka@sooohappy.com said, on March 28, 2008 at 12:37 pm

    getsiederrie! jij oude man jij!

  6. girl on the run said, on March 28, 2008 at 1:34 pm

    Vooral niet weghalen zou ik zeggen. Voor elke grijze haar dat je weg haalt, komen er tien in de plaats. Heb ik gehoord!

  7. Mirthe said, on March 28, 2008 at 2:29 pm

    De grijze haartjes uittrekken hé ;)

  8. the b! in b&b! said, on March 28, 2008 at 2:46 pm

    het duiveltje in me zegt “vloggen maar”! :D

    http://journal.wonderingboys.com/?p=1477
    oei, is het de bedoeling dat die eerste vlog ‘Uiterlijk – haar’ niet meer zichtbaar is? ;)

  9. mick said, on March 28, 2008 at 7:33 pm

    oei, nee, maar hij staan nog wel hier… :)

    das wel een heel ouwe koei, mijn eerste vlog.

  10. dR!En said, on March 28, 2008 at 10:12 pm

    Ha! Dat vroegen wij ons nu al lang af, of schaamhaar ook grijs wordt. Ik heb op een half jaar tijd al 3 WITTE haren ontdekt op mijn hoofd, wat ik toch ook al best shockerend vind.

  11. Renzo said, on March 29, 2008 at 12:14 am

    Jaja, als er te veel komen, alles er af! Je weet toch dat ie dan ook groter lijkt! Rrrrrooooaaaarrr :-)

  12. tantieris said, on March 29, 2008 at 10:08 pm

    En toen moest ik weer heel erg lachen met je ‘ouwe’ vlog. Zo zalig, Mick … nog, nog, nog ;-)

  13. moosability said, on May 8, 2008 at 4:33 pm

    Aargh, ik leer hier veel te veel bij.


Leave a Reply

