Wondering Boys

Wotte Woon

Posted in Uncategorized by Mick on March 30, 2008

Vandaag heb ik twee keer een vette glimlach op een ober zijn mond getoverd, het enige dat ik zei was; Yo quero una copa vino blanco. (ik wil een witte wijn)
Steeds moesten ze een beetje lachen. Dus ik denk dat ik vraag.: Ok wol on wotte woon. Hopelijk betert het.

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. LamaZone said, on March 30, 2008 at 10:48 pm

    Ik ben niet mee. Of is het ok bon not moo?

  2. mick said, on March 30, 2008 at 10:57 pm

    Is het zo een onduidelijke post? Zijn we nu al aan het verwilderen? Zelfs mijn mama snapte hem, en die heeft maar lagere school gedaan! :)

  3. IllIll said, on March 31, 2008 at 12:49 am

    :)
    ik vind het altijd super leuk om te horen als mensen van buiten nl, toch nederlands proberen te praten en zo’n accent vind ik alleen maar charmant!!!

  4. the b! in b&b! said, on March 31, 2008 at 8:22 am

    geud meurning!

    moet je “quero” niet eerder gebruiken als je het op je to do-lijstje over Wout hebt? (houden van enz? ) :)

  5. mick said, on March 31, 2008 at 9:35 am

    @b, nee hoor querer is het werkwoord willen. dus Te quero is letterlijk, Ik wil je. Lekker dominant.

  6. the b! in b&b! said, on March 31, 2008 at 2:11 pm

    njah, dan zat ik op het vlak van Wout toch juist?! ;)

  7. katinka@sooohappy.com said, on March 31, 2008 at 6:57 pm

    lol

  8. ties. said, on March 31, 2008 at 7:39 pm

    eigenlijk heeft querer een klinkerverandering in de vervoeging (e > ie), daar ging het misschien fout. (klinkerveranderingen staan ook aangegeven in het woordenboek, daar kan je t altijd checken als je niet zeker bent)

    yo quiero
    tú quieres
    ella quiere
    nosotros queremos
    vosotros queréis
    ellos quieren

    Sorry! niet mijn bedoeling belerend te klinken hoor … k wil maar helpen :)

  9. mick said, on March 31, 2008 at 10:38 pm

    Lang leve Ties…Onze online mentor…

    We waarderen het heel erg Ties.

  10. ties. said, on March 31, 2008 at 10:46 pm

    es un placer! ;-)


Leave a Reply

