Wondering Boys

crisis

Posted in Uncategorized by Mick on March 31, 2008

Wout is het helemaal beu met de comments en de hatemail die we krijgen…

Ik weet het ook niet meer.

*kijkt verward rond zich heen*

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sieg said, on March 31, 2008 at 10:07 pm

    Ik schrijf eigenlijk zelden reacties (op geen enkele van de blogs die ik lees), maar blijkbaar worden jullie geviseerd en dus zet ik graag een positieve comment: Ik volg jullie blog nog niet zo lang. Ik ben er per toeval op gesukkeld via via en dat was na jullie (prachtige) trouwfeest. Sindsdien ben ik “vaste klant” en kijk ik er naar uit om te lezen wat jullie in blogland vertellen.

  2. Mirthe said, on March 31, 2008 at 10:21 pm

    Allez, is het zo erg? Ik vind dat onbegrijpelijk…
    Sterkte, ik hoop dat jullie de moed vinden om te blijven bloggen!

  3. Benjamin said, on March 31, 2008 at 10:52 pm

    Jullie hebben de Journal toch ‘gesloten’?

  4. mick said, on March 31, 2008 at 10:53 pm

    Sinds kort niet meer…

  5. yab said, on March 31, 2008 at 11:08 pm

    Niks van aantrekken. Je kan nu eenmaal niet voor iedereen goed doen en zeker niet voor het soort kleinzielige mensen dat haatmail stuurt. Dit is een blog die al eens tegen de schenen durft schoppen. Take it or leave it.

  6. chateaubrys said, on April 1, 2008 at 9:03 am

    Ik snap het niet hoor… prachtblog van een prachtkoppel! – ‘k snap niet wie er reden heeft om hatemail of -comments te posten.

  7. lamazone said, on April 1, 2008 at 9:11 am

    ?

  8. cindy said, on April 1, 2008 at 1:11 pm

    ik hoop nog steeds op een 1-april-grap?

    Deze blog afgelopen? Neen !!!!!!!!!!!!!!!!

    *kijkt verloren om zich heen*

  9. Benjamin said, on April 1, 2008 at 2:47 pm

    Het was dus een vroege 1 april…. tssss ;-)

  10. Benjamin said, on April 3, 2008 at 1:34 pm

    (Zet het hier, geen comments mogelijk bij video)

    Super gedaan, die persco. Ik mis alleen een vlag op de achtegrond, zo POTUS-achtig ;-)


Leave a Reply

