Wondering Boys

1 April

Posted in Uncategorized by Mick on April 1, 2008

Natuurlijk stoppen we niet. Met deze 1 april grap wilden we komaf maken met de anonieme eikeltjes op het web. Vanaf nu gaat scheldmails en comments direct ongelezen de vuilbak in en krijgt die persoon een ip.ban. Heeft Wout deze week uitgezocht hoe dat moest. De grootste scheld-commenter komt uit onze eigen kennissenkring. Erg hé, nee ziek!! En zo lomp om sporen na te laten.Dus hiermee is het laatste woord over dit onderwerp gezegd.

Iedereen bedankt voor de fantastische mails die we hebben gekregen, echt heel leuk. We voelden ons bijna schuldig. Maar we hebben ook wel heel hard gelachen.

Tagged with:

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. tantieris said, on April 1, 2008 at 1:53 pm

    Ja, en dan krijgt ‘ne mens’ hartkloppingen en stuurt ‘ne mens’ sentimentele mails recht uit het hart. Om dan schromelijk bij de neus genomen geworden geweest te zijn. Zoals ik al eerder schreef: BOEVEN, SCHURKEN,BANDIETEN, DEUGNIETEN … Kletsen op uw blote poep!
    :-P

  2. mick said, on April 1, 2008 at 1:54 pm

    Die mail was zo ontroerend dat we de grap bijna introkken, serieus.

  3. Uw Moeder said, on April 1, 2008 at 1:54 pm

    KRAPUUL!

  4. Uw Moeder said, on April 1, 2008 at 1:58 pm

    Oei, krijg ik nu een ip-ban?

  5. hidh said, on April 1, 2008 at 2:03 pm

    Oef, ben nog niet geblockt :)

    (en ik dacht nog: komaan, dramaqueens…. ;-))

  6. dR!En said, on April 1, 2008 at 2:03 pm

    Jullie hadden me serieus. Miljaar. :-)

    Nu ga ik staken tegen 1 april!

  7. M-Cross said, on April 1, 2008 at 2:06 pm

    geweldig mooi gedaan maar om eerlijk te zijn had ik het een beetje verwacht! het was uiteindelijk de eerste april hé, en die constante flitsen van camera’s op de achtergrond was er toch wel een beetje over om serius te zijn?? moesten die er niet bij geweest zijn had ik het waarschijnlijk ook gedacht, maar zoals ik al zij geweldig leuke grap alhouwel die er toch wel een beetje over ging denk ik vooral als je het wel geloofde lijkt het mij niet zo leuk te zijn geweest zoals je uit de comments al wel zal begrepen hebben zeker?

    dikke knuffel aan jullie alledrie
    marleen

    Ps waar blijft de eerste post van valencia from insite, zit daar al weken naar uit te kijken…. snif snif

  8. Sara_mediabom said, on April 1, 2008 at 2:08 pm

    Aarrggh, mijn hart!
    Ik had mijn oprechte deelnemingen al opgestuurd (via direct message) tot ik doorhad dat het net 1 april was…

    En toen wist ik nog niet zeker of het wel een 1 april grap was of niet… *is nog steeds werward*

  9. Imke Dielen said, on April 1, 2008 at 2:14 pm

    Ben ik blij dat ik gisteren op de chat niet doorgevraagd heb en niet komen piepen ben op jullie blog! :)

  10. mick said, on April 1, 2008 at 2:31 pm

    @Marleen, zelfs al zou het echt zijn geweest hadden we het toch zo opgenomen. We blijven vormgevers hé ;)
    Wandering in Valencia gaat deze middag online! ALHIER!

  11. tante annie said, on April 1, 2008 at 3:10 pm

    schijtluizen zijt ge. allebei.

  12. bobbyhimself said, on April 1, 2008 at 3:28 pm

    het lag er anders toch wat vingerbreed op… geflits ? persconferentie toestand ? lolbroeken :-)

  13. mick said, on April 1, 2008 at 3:33 pm

    @bobby, Dachten wij ook… Toch zijn er een stel mensen ingetrapt!

  14. Dion said, on April 1, 2008 at 3:38 pm

    Fuck, ik ben d’er grandioos ingetrapt.

  15. yab said, on April 1, 2008 at 3:50 pm

    Ik vond het een heel geslaagde grap! (En een goeie manier om wat lurkers uit de kast te krijgen.)

  16. spekvriend said, on April 1, 2008 at 4:26 pm

    Een regelrechte schande om mijn vrouw zo van haar melk te brengen. Ze heeft perdoeme al onze zakdoeken volgesnotterd van verdriet!

    Een geslaagde aprilgrap, Valenciaboys!

  17. Lilimoen said, on April 1, 2008 at 7:07 pm

    En dan ontdek ik jullie website vandaag net via Tante Annie en komt er meteen zo’n triestig bericht. Ik voelde al helemaal mee. Maar goed dat jullie er nog zijn en de ‘wandering in Valencia’ is te gek. Ik ben fan!

  18. ties. said, on April 1, 2008 at 7:39 pm

    hehe … geslaagde grap! ik dacht wel dat jullie er niet plots mee zouden ophouden, vandaar dat ik nog even gewacht heb met mailen :).

  19. Ellen said, on April 1, 2008 at 9:38 pm

    Opluchting! Ik dacht al: stelletje mietjes. Oeps, toch weer een rotcomment. Sorry.

  20. AnamCara said, on April 1, 2008 at 9:39 pm

    Zoals ik al mailde: Slechteriken!!!

  21. Peter said, on April 2, 2008 at 12:54 am

    alright boys… keep it coming.
    :-)

  22. Auric said, on April 2, 2008 at 7:11 am

    Waarom laat je dat filmpje niet staan?

  23. Bert said, on April 2, 2008 at 7:44 am

    Ongelooflijk hoeveel simpele zielen (gisteren toch) hier met open ogen intrapten! Gewoonlijk ben ik daar ook één van, maar ik was gisteren eens extra op mijn hoede… Ik moet dat meer doen :)

  24. 1 april overleefd « Just b&b! said, on April 2, 2008 at 11:57 am

    […] op hun blog er gisteren mee zouden stoppen. We hadden beiden echter direct door dat we daar geen snars van moesten geloven! Iets waar anderen blijkbaar wel in trapten… Andere nieuwsberichten zag ik […]


Leave a Reply

