Wondering Boys

Valencia in Vogelvlucht

Posted in Uncategorized by Mick on April 1, 2008

[coolplayer width=”500″ height=”375″ autoplay=”false” loop=”false”]http://www.youtube.com/watch?v=ygd3E3E-OQI[/coolplayer]

Hier de eerste aflevering van Wandering in Valencia, het is “Valencia in vogelvlucht”. Ik heb de stemmen die jullie in de enquête hebben gegeven genomen en heb een tiental punten in Valencia afgelopen. Wat jullie willen zien in Wandering in Valencia is van de minst populaire naar boven.

10 Kerken
9 Archeologie
8 Geschiedenis
7 Uitgaan/Nachtleven
6 Musea en Kunst
5 Bezienswaardigheden
4 Eet en drink gelegenheid
3 Wonen in Valencia
2 Bars café en terrassen
1 Architectuur

Ik geef op het einde van de uitzending drie items waar jullie in de comments een voorkeur voor kunnen geven voor de volgende uitzending. Aanvankelijk wilden we elke week een aflevering maken, maar we hebben besloten dit op onregelmatige basis te doen. Misschien over een dag of vijf al een nieuwe, misschien over een dag of tien. Veel kijkplezier.

Link naar Youtube

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Imke Dielen said, on April 1, 2008 at 3:56 pm

    Mis ik daar niet ergens nummer 7???
    En voor je laatste vraag, om te beginnen intrigeert mij het onderwerp nummer 1…

  2. mick said, on April 1, 2008 at 3:59 pm

    En we hebben een winnaar! Ik vroeg me af, wie ziet dat als eerste. Nummer zeven is nachtleven, dat was moeilijk te filmen met het apparatuur dat we nu hebben. Vandaar.

  3. tantieris said, on April 1, 2008 at 4:02 pm

    Ik had het ook gezien… schreef het bij de comments op youtube. Win ik nu ook iets? ;-) (gratis vluchtje Valencia, ofzo???)
    Doe mij maarreuh … nummertje 3. (Ik ben een geschiedenisseut)

  4. dEb said, on April 1, 2008 at 4:07 pm

    Nou dat was een welkome voorsmaak! echt boeketje vakantie land of zo iets, maar dan beter, veel beter.
    Ik stem op de droge rivier, intrigeert mij enorm. Hoewel de andere dingen ook, maar die rivier laat je het best vertellen door iemand die er in staat, jullie dus. Go!

  5. Uw Moeder said, on April 1, 2008 at 4:10 pm

    Ik stem voor nummerke 2. En meer geel hemd!

  6. Niels said, on April 1, 2008 at 4:24 pm

    Ik ga onderwerp 1 nemen, daar wil ik wee wat meer over weten.
    (Jaloers gevoel door die zon daar en die wolken hier)

  7. tante annie said, on April 1, 2008 at 4:28 pm

    ik wil dat van die rivier. merci.

  8. ktrn said, on April 1, 2008 at 5:22 pm

    schitterend gedaan en wat een mooi weer zeg! En voor mij een nummertje drie alstublieft.

  9. M-Cross said, on April 1, 2008 at 5:35 pm

    Echt leuk filmpje
    voor mij zijn ze alle drie goed maar ik denk toch dat ik voor de rivier ga, die intigeert me wel en beetje

  10. Lilimoen said, on April 1, 2008 at 6:58 pm

    Ik ga voor nummer 3.

  11. LamaZone said, on April 1, 2008 at 7:00 pm

    Ola chicos! Doe mij van de lijst een 5, gevolgd door een stuk of drie keer 4, dan een 7. Daarna een 6 en nog eens een 4.
    Voor die rondleiding op de Mercado kom ik zelf wel af :)

  12. dR!En said, on April 1, 2008 at 7:21 pm

    Ik stem voor de Turia!

  13. Stefan said, on April 1, 2008 at 7:50 pm

    Doe maar de Turia! Damn, leuke reportage!

  14. spekvriend said, on April 1, 2008 at 8:04 pm

    Calatrava! Omdat de ‘a’ de schoonste letter van het alfabet is.

  15. Evelien said, on April 1, 2008 at 8:06 pm

    Calatrava, aub :-)

  16. Elle said, on April 1, 2008 at 8:38 pm

    3, de mercado por favor!

  17. Benjamin said, on April 1, 2008 at 9:10 pm

    Ik ben een alleseter!

    En ik zoek aal een eeuwigheid zo’n geel hemd…

  18. mick said, on April 1, 2008 at 9:28 pm

    @Benjamin: Koop een witte, ga naar de Veritas, koop gele textielverf; Zo heb ik het ook gedaan. ;)

  19. AnamCara said, on April 1, 2008 at 9:52 pm

    Die rivierbedding spreekt mij ook wel aan.

  20. anita said, on April 1, 2008 at 9:57 pm

    ik heb gekeken met mijn ogen dicht……was even op vakantie

    Doe mij maar een rondje Calatrava

  21. Patrick said, on April 1, 2008 at 10:23 pm

    De Mercado aub.Mijn Agnes wil gaan shoppen.
    Fijn te zien dat Jefke Ok is.

  22. yab said, on April 1, 2008 at 11:13 pm

    Calatrava.

  23. ties. said, on April 1, 2008 at 11:19 pm

    leuk! keep’em comin’!!!
    doe mij maar de mercado, heerlijk volks … maar de rest is ook goed eigenlijk.

  24. Kristof said, on April 1, 2008 at 11:41 pm

    Over de Calatrava, par favor.
    Schitterend werk, boys.

  25. The Iconoclast said, on April 2, 2008 at 1:28 am

    Turia aub

    Veelbelovende eerste aflevering!

  26. the b! in b&b! said, on April 2, 2008 at 7:57 am

    doe mij maar de Turia, intrigeert me wel een beetje! :)

  27. Bert said, on April 2, 2008 at 8:37 am

    Mick, je hebt je roeping van tv-presentator echt wel gemist hoor! Vlaanderen Vakantieland is niets vergeleken met jouw presentatie! Was aangename aflevering!

    Ik ben wel geïnteresseerd in de mercado. Als toerist loop ik ook altijd graag rond op die plaatselijke markten. De lokale bevolking observeren is dan ook één van mijn favo bezigheden :)

  28. Benjamin said, on April 2, 2008 at 10:52 am

    @ Mick: Thanks voor de tip!

  29. Benjamin said, on April 2, 2008 at 10:54 am

    De prestentatie is inderdaad erg goed…

  30. Thom said, on April 2, 2008 at 12:12 pm

    Leuk om te zien hoor! En fijn dat Sjefke ok is. Ik kies voor de Mercado. Omdat eten en drinken wel mijn ding is tiens!

    xxx kus

  31. sart said, on April 3, 2008 at 11:10 pm

    Estupendo! El mercado por favor.
    (Testen of Mick al een basis Spaans verstaat.)

  32. Gil Plaquet said, on April 4, 2008 at 2:11 pm

    Ik ga ook voor Mercado.

    Hasta la pronto !

  33. chateaubrys said, on April 4, 2008 at 7:56 pm

    Ah schitterend! Prachtig, echt waar! Stem voor de Mercado!

  34. mick said, on April 4, 2008 at 8:20 pm

    o my, plots veel Mercado… morgenvroeg tel ik.

  35. hidh said, on April 5, 2008 at 12:57 am

    Calatrava!

  36. melis your black sis said, on April 6, 2008 at 3:44 pm

    Super cool daar …. lekker weer… wat wil je nog meer…
    Nummer 1 De Turia natuurlijk. Lijkt me lekker interessant.Hou jullie goed dikke kus x


Leave a Reply

