Wondering Boys

AnamCarma

Posted in Uncategorized by Mick on April 2, 2008

[coolplayer width=”500″ height=”375″ autoplay=”false” loop=”false”]http://www.youtube.com/watch?v=3EBxc2DOhO0[/coolplayer]

Vandaag heb ik een tutorial gedaan hoe je “ever growing flowers” kon creëren. Het gedicht dat mij toegestuurd is door AnamCarma heb ik gebruikt om het vorm te geven.

 

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. AnamCara said, on April 2, 2008 at 9:05 pm

    MMMMoooooooi! Lijkt me niet gemakkelijk, die ‘evergrowing flowers’. Bedankt Mick! Enneuh… AnamCarma is ook nie mis! ;D

  2. Patrick said, on April 2, 2008 at 9:18 pm

    En het laatste bloempje was eenzaam………….zag Agnes

  3. llx said, on April 2, 2008 at 9:30 pm

    eigenlijk wel mooi om te zien hoe snel jullie vooruitgaan. Moet me die tutorial ook eens aanschaffen.

    background en animatie dik ok

    maar:-)

    less is more:

    probeer eens die typo op 1 enkele plaats te houden met 1 enkele juist gekozen (kleine) beweging die steeds herhaald wordt.

    PS. als jullie dit soort comments liever niet hebben, gewoon deleten.
    Van deze ben ik nu toevallig zeker. Het text gewriemel maakt de rest (voor mij) kapot.

    PS2 en nu ben ik natuurlijk heel nieuwsgierig naar de volgende.

  4. llx said, on April 2, 2008 at 9:33 pm

    shit!!!!!!!!!!!!!!
    en ik maar denken dat comments gemodereerd werden

    Staat dat pretentieus gedoe er blijkbaar onmiddellijk op.

    uw nederige dienaar.

    PS. mails naar mick komen terug.

  5. mick said, on April 2, 2008 at 9:42 pm

    @llx
    Thanx voor de gegronde kritiek, je hebt gelijk, maar als je net een programma leert wil je wel eens experimenteren, kijken wat allemaal kan.

    Daarom is dit geen portfoliomateriaal, maar goede leerscholen. Waar ik andere mensen blij mee maak.


Leave a Reply

