Wondering Boys

3 April

Posted in Uncategorized by Mick on April 3, 2008

[coolplayer width=”500″ height=”375″ autoplay=”false” loop=”false”]http://www.youtube.com/v/JRpDfgkB7S0[/coolplayer]

We hebben alle één april grappen op een rij gezet, maar deze is echt de beste. Van de BBC. We hadden allebei een nat oog en een krop in de keel.

Gespot bij llx

hier de making off

gekregen van Lama

Tagged with: , , ,

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. LamaZone said, on April 3, 2008 at 10:26 pm

    Hehe, leuk he :D
    Hier staat de making of.

  2. mick said, on April 3, 2008 at 10:33 pm

    O MY GOD, dit is leuk…

  3. LamaZone said, on April 3, 2008 at 10:34 pm

    Supergoed gedaan he. Een stuk beter dan sommige animatiefilms. (Ik weet dat ik kort door de bocht ga met die vergelijking, maar het vakmanschap is geniaal)

  4. mick said, on April 3, 2008 at 10:47 pm

    *moet dringend Beowulf zien* = zelfde techniek.

  5. Bert said, on April 4, 2008 at 9:37 am

    Ik vraag mij eigenlijk af hoeveel manuren in zo’n filmpje gaan. Al te beginnen met de honderden uren pinguinfilms kijken…

  6. melis your black sis said, on April 6, 2008 at 4:05 pm

    Nou ik was er dus echt ingetrapt…. De tranen stonden in mijn ogen toen ik het zag op BBC. Mijn oma zei nog tegen me, wat gebeurt er met die kleine baby pinguïns als de ouders gaan vliegen want die zitten blijkbaar als ze klein zijn tussen de benen van hun ouders. We zaten zo diep in het verhaal. En dan zeggen ze een 1 april grap. I WAS SHOCKED hihi


Leave a Reply

