Wondering Boys

StumbleUpon

Posted in Uncategorized by Mick on April 3, 2008

StumbleUpon is vervuild, in het begin vond ik het een zalig idee. Je geeft je voorkeur in, in mijn geval kunst, design, grafisch etc. Je klik op Stumble en steeds krijg je een mooie site te zien, die meestal door een kunstliefhebber is aangewezen als cool. Nu heeft het voetvolk Stumble ook ontdekt waardoor ik steeds pagina’s krijg over macrameeën, vilten sjaals, aquarellen en meer van dat huisvrouwendingen. Gedoe! Ze maken ook alles stuk!

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. lamazone said, on April 3, 2008 at 11:22 am

    Feck. Misschien kan dit de pijn verzachten: http://ffffound.com/
    Niet hetzelfde principe, maar een heerlijke site om te browsen.

  2. mick said, on April 3, 2008 at 11:35 am

    Die ken ik ook, die zijn slimmer die hebben na een paar maand de site op slot gezet, omdat ze te veel rotzooi moesten weghalen.

  3. lamazone said, on April 3, 2008 at 12:43 pm

    Conclusie: Democratie is bullshit en het merendeel van de mensen is dom en heeft geen smaak.

  4. ties. said, on April 3, 2008 at 4:58 pm

    helaas is er wel meer vervuild dan StumbleUpon alleen …

  5. Van De Pot Gerukte said, on April 3, 2008 at 5:51 pm

    Afmaken moesten ze dat tuig van de richel, niet Lama?

    Was getekend

  6. LamaZone said, on April 3, 2008 at 8:57 pm

    Neen. Domme mensen moeten er zijn.

  7. mick said, on April 3, 2008 at 8:58 pm

    LANG LEVE DOMME MENSEN

  8. LamaZone said, on April 3, 2008 at 10:17 pm

    Inderdaad, wie gaat er anders in kapitalen schrijven?

  9. ties. said, on April 3, 2008 at 10:37 pm

    Hey, ik zag mijn comment verdwijnen … ik hoop dat jullie niet dachten dat het een scheldcomment was :-)! Ben ik gebannen?

  10. mick said, on April 3, 2008 at 10:45 pm

    ekkenie ik sgrijf nevernie in KPTL


Leave a Reply

