Wondering Boys

Dama Iberica

Posted in Uncategorized by Mick on April 3, 2008

 

Vandaag was ik op zoek naar wat dvd’s die ik nodig heb voor een project! Ooit zag ik een pijl staan met Mediamarkt en besloot vandaag die pijl te volgen. Tegen mijn geweten in want ik haat dat soort grote voor het plebs uit de grond gestampte mastodonten. Het was een grote laan die de stad uit ging. Een paar weken geleden waren we die tijdens een verkenningstocht, ergens op een kwart teruggedraaid. Nu liep ik door, het wilde niets in. En wat een verrassing, het is een prachtige laan waar druk aan gebouwd word, de ene wolkenkrabber na de andere, ik waande mij in een echte metropool. Ergens heel af en toe stond een verloren een klein huisje en een wit zonnig kerkje. Sinds een paar jaar is hier ook een monumentenzorg. Plots stond ik voor een gigantisch groot blauw blinkend vrouwenhoofd, Dama Iberica genaamd. Ze knipoogde, ik knipoogde terug waardoor ze nog meer ging blinken. 

Na een wandeling van verwondering van een half uur stond ik voor de Mediamarkt. Mijn geweten trok aan mijn oorlel en ik keerde terug. Maar toch een mooie ontdekking gedaan.

 

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Patrick said, on April 3, 2008 at 10:23 pm

    Achtung feind leest mit!

  2. mick said, on April 3, 2008 at 10:27 pm

    @Patrick, ¿Que?

  3. mick said, on April 4, 2008 at 9:24 am

    @Patrick, 8 uur later valt mijne frank pas ;)
    Sieg Heil!

  4. The Iconoclast said, on April 4, 2008 at 4:07 pm

    “Tegen mijn geweten in want ik haat dat soort grote voor het plebs uit de grond gestampte mastodonten.”

    Die neerbuigende houding is nergens voor nodig hoor.
    Stelletje elitaire spanjolen.

  5. mick said, on April 4, 2008 at 4:53 pm

    @Iconoclast, sorry, ik bedoelde prachtige originele winkel waar je persoonlijk wordt geholpen. Dat niet is opgebouwd met geld van de Nazi’s. Sorry.
    *buigt diep neer*

  6. The Iconoclast said, on April 4, 2008 at 6:11 pm

    Dat lijkt er al beter op!

  7. mick said, on April 4, 2008 at 7:35 pm

    Heb jij niet een Gazet van Antwerpen of een Telegraaf te lezen ofzo, volgens mij hoor jij niet thuis op dit elitair blog.

  8. The Iconoclast said, on April 6, 2008 at 7:26 pm

    Antwerpse arrogantie?


Leave a Reply

