Wondering Boys

Stephanie Metz

Posted in Uncategorized by Mick on April 4, 2008

Ik spotte het op Appelogen en was verbluft, zo mooi, zo poetisch. Dat je dit kunt maken met vilt is “beyond my imagination”. Ik heb ooit voor Kunstbeeld, een magazine in Nederland een 150 vilten kunstwerkjes aangeleverd. Ik gilde; nooit meer. Zo een kutwerk, en dat waren simpele bolletjes die bewerkt waren. Respect voor deze kunstenares.

klik klik klik

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. mike of lilian said, on April 5, 2008 at 10:00 am

    ja de “gorf”; never to forget

  2. Ann said, on April 5, 2008 at 5:48 pm

    Op Appelogen?

    *KUCH*

  3. mick said, on April 5, 2008 at 8:31 pm

    O My, sorry hoor, het viel mij op Appelogen op, ik had natuurlijk Nextnatre, meentje, en nog veel meer ook kunnen vernoemen: *kucht terug*
    Sorry hoor *buigt nederig*


Leave a Reply

