Wondering Boys

2 idiomas

Posted in Uncategorized by Mick on April 8, 2008

Nog een nieuwigheid op het journal is dat we een poging gaan doen om in twee talen te bloggen. Als je Spaans kunt en je ziet een fout verbeter ze alstublieft.
*Kijkt naar Ties*

Otra novedad de la journal/blog es que estamos haciendo un intento de ir en dos idiomas. Si aparece un error, por favor, mejorarlas.
*Viendo Ties
*

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. ill. said, on April 9, 2008 at 3:44 am

    ah, ik ben al blij dat niet alles in het spaans zal zijn en ik jullie niet meer zou kunnen volgen :)

  2. ties. said, on April 9, 2008 at 1:18 pm

    Ha! Ik zal dat straks eens bekijken sè … Ik kan niets beloven want ik ben op “vakantie” in België, veel te doen dus …

    wel een goed idee om het tweetalig te maken, kwestie van uw nieuw vrienden ook binnen te laten. :-)

  3. mick said, on April 9, 2008 at 1:27 pm

    @Tranquilla , Is niet dringend, maar zo leren we veel. Veel plezier in Belgenland.


Leave a Reply

