Wondering Boys

la cocina

Posted in Uncategorized by Mick on April 9, 2008

Wij zijn altijd gewend om in paleizen van huizen te wonen. Een ruimte is een belangrijk gegeven in ons leven. Nu wonen we op een schamel flatje waar niet één fatsoenlijk meubelstuk instaat. We gaan pas op zoek naar ons volgend paleis als we redelijk Spaans kunnen. Maar het is goed om even zo te wonen, te relativeren. Ik zoek de schoonheid van dit appartement in drie korte filmpjes van precies één minuut. De badkamer, de keuken en de huiskamer. Hier deel twee van de triologie, de keuken.

Grote versie

Youtube versie

Yo busco la belleza de este apartamento de tres corte películas, exactamente por un minuto. El cuarto de baño, cocina y sala de estar. Aquí parte dos la triologie, la cocina.

Tagged with:

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. tantieris said, on April 9, 2008 at 5:44 pm

    Mijn neus gaat automatisch omhoog (in bah-jakkes-mode). Het ziet er allemaal zo goor uit. Sorry :-)

  2. mick said, on April 9, 2008 at 7:12 pm

    @tantieris, wat jammer dat je niet verder kijkt dan dat. Als je een gedicht schrijft dat je je niet lekker voelt probeer je dat mooi te verwoorden. Ik probeer een sfeer te scheppen op een net dezelfde, maar dan visuele manier.

  3. Inge said, on April 9, 2008 at 7:18 pm

    Wat een opmerking! Prachtig filmpje, alletwee. Goeie sfeer, ik wacht vol ongduld op de derde.

  4. tantieris said, on April 9, 2008 at 7:54 pm

    Ja dat bedoelde ik. Net zoals bij de badkamer hangt natuurlijk alles af van hoe je het in beeld brengt.
    Sorry als het wat té overkwam. Nuancering is niet altijd mijn strafste kant.

  5. mick said, on April 9, 2008 at 7:58 pm

    het is wel mijn strafste kant ;) (not)

  6. pironik said, on April 9, 2008 at 8:02 pm

    het is leukgoor! en lookgeur kan ik mij er ook bij voor stellen. either way, ik vind het charmant, in zekere zin, een beetje als op kot zitten.

  7. lamazone said, on April 9, 2008 at 10:20 pm

    ik ga naar valencia en ik neem mee: mr proper, een schuurborstel en een vod.

  8. AnamCara said, on April 9, 2008 at 10:24 pm

    Je bewijst hier dat letterlijk álles mooi in beeld kan gebracht worden en charme uitstralen. Leuke herinneringen ook, voor als jullie in een ‘droomhuis’ wonen ;o)

  9. mick said, on April 9, 2008 at 10:34 pm

    @Anamcara, voila sé… Dat was de bedoeling.

  10. Stefan said, on April 10, 2008 at 12:21 am

    Ik zou precies liever op restaurant gaan. But still, ‘t is best een kunst om gewone (lees vieze) doordeweekse dingen mooi in beeld te brengen… Was dat voldoende genuanceerd? ‘k Ben er ook geen held in :p

  11. mick said, on April 10, 2008 at 12:33 am

    @Stefan, heel genuanceerd :)

  12. Henri said, on April 10, 2008 at 9:23 am

    Dat er nuance nodig is, is wel duidelijk ;-)

  13. llx said, on April 10, 2008 at 9:33 pm

    fantastisch filmpje. in plaats van te nuanceren zouden al die commenters beter eens spontaan op die google-ads gaan klikken.

    net terug van het arts hotel in BCN en gewoon een degout van 5 dagen super-cleane-overdosis luxe. geef mij dan maar barcelonetta met de vuile vieze vette tapas.

  14. niets.dan.vuur said, on April 10, 2008 at 11:34 pm

    Mooi, mooi, mooi!
    Leuk muziekje ook. Lo es que? ( … ofzowiets)

  15. mick said, on April 10, 2008 at 11:36 pm

    @niets.dan.vuur

    Michael Nyman. My Hero! :)


Leave a Reply

