Wondering Boys

nie snappen

Posted in Uncategorized by Mick on April 9, 2008

Iets wat ik echt niet snap hé, wat er echt niet in gaat. Dat zijn soldaten die naar een oorlog gaan om mensen omver te schieten, verminkt worden en dan gaan lopen mekkeren dat dat niet de bedoeling was. Ik snap dat niet. Als ik midden op een snelweg ga staan en ze rijden mij omver moet ik toch ook niet lopen mekkeren.
Mietjes!

Algo que realmente no entiendo. Realmente no. Estos son los soldados que van a la guerra. Disparar a la gente. Y luego están llorando herido. Si voy medio de una autopista en coche y que me derrocamiento, no llores!

Tagged with:

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Renzo said, on April 9, 2008 at 6:52 pm

    Groot gelijk, er zijn veel te veel mensen die nu in’t leger zitten en die niet snappen wat legers in feite DOEN als’t nodig is, zijnde OORLOG voeren. Jaren aan een stuk is’t idd meestal wat humanitaire toestanden en oefeningskes, maar dan is’t ineens echt en dan is’t een verrassing? Tsss… ga dan niet in’t leger hé!

    Versión mínima en español: “Si! Tienes razón!” ;-)


Leave a Reply

