Wondering Boys

Kutdag – Dia de mierda

Posted in Uncategorized by Mick on April 10, 2008

Totaal, maar dan ook totaal, inspiratieloos. Dit gebeurt niet veel, zelfs bijna nooit. Van je scherm naar een wit vel staren en van je wit vel weer naar je scherm. Iets maken wat je lelijk vind, weggooien. Kleurencombinaties gebruiken waardoor je je afvraagt of je NU uit het raam springt of later. 

Ben ik blij dat ik dit niet veel heb. Het voelt als amputatie, of iemand heeft iets dierbaars van je afgepakt. Gelukkig weet ik waar het vandaag komt en beloof mezelf er beter op te letten. Morgen weer een mooie dag om dingen te maken.

Totalmente sin inspiración, al día. Se sentía como una amputación. La combinación de colores que son tan feos que le hacen deprimido. Sé que se viene.

Mañana otro día para hacer cosas bonitas

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. tantieris said, on April 10, 2008 at 6:36 pm

    Dat herken ik. Dat is inderdaad ‘mierda’. Hopelijk vloeit de inspiratie weer snel.

  2. lamazone said, on April 10, 2008 at 7:04 pm

    Positief gezien is dit een teken en misschien ook een reminder om te koesteren wat je hebt

  3. AnamCara said, on April 10, 2008 at 9:26 pm

    Als je de oorzaak kent, is er hélemaal niks aan de hand en kun je er inderdaad een beetje opletten. Verder sluit ik me aan bij Tantieris en Lamazone.


Leave a Reply

