Wondering Boys

Achterlijk

Posted in Uncategorized by Mick on April 19, 2008

Luc Tuymans en van mijn helden, één dé reden waarom ik trots ben Belg te zijn, heeft ergens in een parking in Antwerpen een muurschildering gemaakt. Klara de klassieke zender met het nieuwe logo wat lijkt op een icoon van een orgaan, heeft een filmpje online gezet. Maar de eikels hebben het afgesloten voor internationale viewing. Heel werelds en open gedacht. Lang leve kunst verspreiden.

EDIT

hier kun je het filmpje wel zien met dank aan bruno

Tagged with:

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bruno said, on April 19, 2008 at 12:53 am

    Alle internationale zenders doen dit. En ik vrees dat dat allemaal te maken heeft met copyrights (van soundtracks, …). Die zijn enkel voor het publiek van dat land bedoeld.

    Ik zal morgen eens kijken of ik het filmpje niet kan rippen.

  2. mick said, on April 19, 2008 at 12:55 am

    @bruno, dat zou heeel cool zijn.

  3. Bruno said, on April 19, 2008 at 1:07 am

    Haha zit ik hier idioot methodes te verzinnen om het te downloaden. Gelukkig is er nog Youtube: http://www.youtube.com/results?search_query=klara+tuymans . Dat is de video die je zocht.

  4. Greet said, on April 19, 2008 at 3:05 am

    De schilderijen zeggen me niets, maar de muziék … Prachtig! Kent iemand de muziek, by any chance?

  5. Benjamin said, on April 19, 2008 at 8:59 am

    Inderdaad, Britse zenders, Amerikaanse… ze doen het allemaal. Ik denk dat ze niet weten dat www staat voor WERELD wijde web :-S

  6. mike said, on April 19, 2008 at 9:32 am

    het is de beddenstraat!!

  7. the b! in b&b! said, on April 20, 2008 at 12:08 pm

    jah, Beddenstraat, tussen de gebouwen van de Grand Bazar (aan de Groenplaats) en de KBC (Meirbrug)!
    kan het geloven dat er niemand blijft kijken: ‘t is een tochtgat en puur voor gehaaste mensen die een ‘shortcut’ nemen :s

  8. kristof said, on April 23, 2008 at 2:01 pm

    Mogwai – Auto Rock

  9. Mathias said, on May 8, 2008 at 11:43 am

    Onlangs aan het surfen op youtube en toen vond ik dit: http://www.youtube.com/watch?v=fpXrt5wRPWE
    Leuk ingespeeld op het experiment van Tuymans en Klara door Nissan Qashqai!


Leave a Reply

