Wondering Boys

Wandering Nieuws

Posted in Uncategorized by Mick on April 19, 2008

Nieuws over de afleveringen Wandering in Valencia. Jullie reacties waren zo tof en overweldigend dat we een besluit hebben genomen. De eerste was opgenomen met een klein cameratje van tien jaar oud. De tweede aflevering is er ook mee opgenomen. We zijn de tweede aan het monteren en vinden het beeldkwaliteit zo slecht dat we besluiten om het anders aan te pakken. We kunnen beschikken over een professionele camera en gaan de afleveringen daar opnieuw mee op nemen. Dus stop even met mailen waar de aflevering blijft, alhoewel het erg flatterend is ;)

Tagged with:

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. dR!En said, on April 19, 2008 at 11:02 am

    Allee, derde keer goeie keer dan he! :-)

  2. mick said, on April 19, 2008 at 11:08 am

    ik hoop dat ik de spontaniteit er nog in krijg….
    Goed materiaal is toch alles!

  3. Mirthe said, on April 19, 2008 at 11:58 am

    Ik kan wachten ;)

  4. chateaubrys said, on April 19, 2008 at 1:03 pm

    Wow, Wondering Vids in HD :-)

  5. Stefan said, on April 19, 2008 at 8:32 pm

    *kijkt naar zijn uurwerk*

  6. ill. said, on April 20, 2008 at 4:31 am

    :)

  7. tante annie said, on April 20, 2008 at 6:13 pm

    HD als in: méér fond de teint?

  8. mick said, on April 20, 2008 at 6:22 pm

    @Tante Annie, Daar ben ik dus ook bang voor, mijn poriën zijn zo groot dat ik er geregeld mijn sleutels in terug vind.

  9. AnamCara said, on April 20, 2008 at 11:34 pm

    *Is ontroerd door zoveel motivatie en vakmanschap. Heeft geduld*


Leave a Reply

