Wondering Boys

Vals vlees

Posted in Uncategorized by W ! on April 30, 2008

PETA looft 1 miljoen dollar uit aan wie fake vlees uitvindt voor 2012. Benedictus XVI zal er vast niet mee akkoord gaan maar ik vind het een goed idee. De gemiddelde vleesetende mens weet dikwijls toch niet wat hij/zij in de mond steekt bij het eten van een kipfilet (of was het een ontplofte kalkoen?). Dat is niet de schuld van die mensen want het is dan ook onmogelijk te analyseren wat in een hamburger van McDonalds zit. Om maar niet te spreken van het geknutselde gehakt van de supermarkt op een zwart piepschuim schaaltje. Dus laat dat kunstvlees maar komen, de wereld zal er niet slechter van worden!

Bron

Tagged with:

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. ties. said, on May 1, 2008 at 10:37 pm

    van mij mag het ook gaan komen! ik ben als vegetarier geboren en eet dus echt liever geen vlees. maar nu heb ik pas een bloedonderzoekje ondergaan, blijkt dat ik veeeeels te weinig vitamine B12 (en nog wat anderen) heb, hetgene dat – laat het nu toevallig zijn – enkel in vlees zit. yèk!


Leave a Reply

